"livet leker tills det inte finns någon morgondag"

Humör som växlar mellan känslan av att äga världen och en jävla instabilitet. Don't know why, men jag antar att det kan vara såhär ibland. Lever lite parallellt har jag insett. Det riktiga livet skjuts åt sidan och en roligare version spelas istället upp. Ett högt tempo och lite sömn. Livsstilen i pararellivet är inte alltid den bästa men det gör inte så mycket. När beatsen tar slut går jag istället och lägger mig föralltid, för att citera maskinen. Alltså, jag kör väl på så länge jag orkar! Vill inte att sånna här texter ska få er att tro jag mår dåligt, för tro mig, jag mår riktigt bra! Mår bra och har roligt, livet är riktigt fint just nu. 
Hur är allt med er?
I övrigt saknar jag många, delvis därav känslan av instabilitet. Vill kramas pussas och skratta med flertalet saknade personer. Men snart har vi långhelg. Håll ut Klara och håll ut ni, tisdag onsdag och sedan kör vi igen så att säga. Kärlek!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0