Det känns att vara lycklig, inga problem

Har ni några mål med livet?
Vet ni vad ni vill, vad ni vill uppnå, lägga er tid på?

Mina mål kan nog sammanfattas såhär;

Hitta meningen, komma bort från tomheten.

Sen har jag ju mina teorier om vad det innebär. Komma bort från min hemstad, snabbast möjligt. Resa. Se världen. Skejta. Surfa. Kyssa människor jag vill kyssa, prata med de jag vill prata.
Men sammanfattat; hitta meningen, komma bort från tomheten.

Först och främst komma bort från tomheten. Steg ett liksom. Den där tomhetskänslan som slår till ibland, är den något man alltid kommer leva med eller kommer man en dag slippa den, och bara vara? Tomhetskänslan som trycks åt sidan när man gör saker, ser saker, har roligt och tänker på annat. Det är vä den där känslan som gör att jag är så in i helvete rastlös av mig, kanske. Den känslan som gör mina ögon tomma och ger mig ont i magen ibland. Sällan eller ofta, det varierar. Att lämna den, att vara tillfredsställd, inte tillfälligt - utan helt. Vara hel?

Mina mål alltså.
Nu ska jag möta Matilda. Tänka på annat, ha roligt och lämna känslan för ikväll. Ha en fin onsdag vänner

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0