att ta en dag i taget


"Live one day at a time and make it a masterpiece"

Igår hade jag det här underbart fina armbandet som jag fick i födelsedagspresent av Johanna. Tycker verkligen om det och ser det som en påminnelse till mig själv, att slappna av och faktiskt försöka leva en dag i taget. Något jag kan vara dålig på, så armbandet är verkligen perfekt för mig.

En påminnelse till er och mig själv idag alltså, ta det lungt och lev, gör något bra av dagen!
Åh herre gud, Sofia, du börjar dra med mig ner i ditt "fångadagen" och "älska livet"-snack...

I övrigt så var jag uppe med tidiga tuppen 20 över 6 idag. Ville ha en lugn morgon, något som är otroligt skönt. Hinna lyssna på musik, klä sig utan att behöva slänga på sig fösta-bästa, dricka te långsamt vid tidningen...
Ja, att ha tid på sig på morgonen gör faktiskt dagarna lite mer till ett "mastepiece".

Kommentarer
Denna kommentar skrev: sofia

BRA KLARA, BRA!!

2011-09-29 @ 08:45:24
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0