stay connected

Folk man träffar på peace & love räknar man inte med att träffa igen, man skiljs åt och säger "Vi måste hålla kontakten!" trots att båda parter vet att det inte kommer ske. Men så plötsligt, idag, lyste min inkorg på facebook röd - ett nytt meddelande. Som att blåsa dammet från ett gammalt fotoalbum kommer genast minnesbilder upp, jag kan nästan höra tonerna från donkeyboy och kent i öronen när jag ser att mailet är från Peace & Love kompisen Johannes. Han är i Falun och vill träffas. Vad roligt det ska bli att träffa han i morgon och blåsa dammet från våra gemensamma P&L-minnen. Skiljas åt och säga "Vi måste hålla kontakten!" och veta att kanske, kanske gör vi faktiskt det, kanske ses vi igen. Sverige är litet - och festivalsommaren har inte ens börjat!


jag och johannes kramas hejdå, p&l 2010

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Gaymasen

Underbart! Jag har träffat massor med underbara människor på Pissan och hoppas på fler i år. :D



Och ja visst var det bra, med Rädda Barnen. Superbra att fler skriver om det. :)

2011-06-09 @ 22:27:26
URL: http://gaymasen.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0