ett svar!

sara om Ett svar!:
hej, jag undrar hur stor är risken att ens tält/grejer blir stulna och förstörda? 
och vad ska man ha för skor? blir det lerigt eller nått sånt? haha
Svar: Hej! För det första, lämna inte värdesaker i tältet. Så länge du har kamera, mobil, pengar och andra värdesaker på dig - i exempelvis fickan, mobilficka, väska, så kan det ju omöjligtvis bli stulet. Risken finns väl och det händer ju oftare på en festivalkamping än en vanlig kamping, haha. Jag fick inget stulet förra året, tycker nästan folk kan vara lite överdrivet paranoida. Men var på säkra sidan och lämna inte sånt du är rädd om i tältet. Eller ta inte med det över huvudtaget.

Skor beror såklart på väder. Kör på gummistölvar om det regnar, snyggast och mest praktiskt! Annars kommer det nog synas en hel del kängor i år, det kommer jag antagligen köra mest på. Förra året blev det inte lerigt, men då regnade det ju inte heller en enda dag. Använd sandaler, kängor, converse - det mesta funkar så länge du är beredd på att det kommer bli lite nersmutsat. Fast klackar är ett stort NEJ.
från vagabond, scorett.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0