just det, träningskategorin!

Jag har visst glömt bort att jag har en träning/hälsa-katergori. Har tränat dåligt i sommar. P&L och veckan efter = ingen träning (fast dock en massa gående på området och fram och tillbaka, kanske gills? hmmm tveksamt.) åkte sedan på den ökända peace & love sjukan; snuvig, hostig, förskyld, allmänt sliten, allmänt deppig över att veckan var över.
Har dock kommit igång lite nu igen!! Både igår och idag har jag varit ute och sprungit här i Göteborg. Bra Klara, bra.

Ett tips till er som inte orkar träna är att cykla!!! Jag har åkt buss en gång i sommar tror jag. Sen så cyklar jag. Fram och tillbaka mellan stan, hemmet, kompisar. Till stan har jag ungefär 7 km och eftersom jag tar mig in till stan och tillbaka ungefär varannan dag blir det ju ändå lite workout på sisådär 14 km. VILKEN STJÄRNA jag är trots allt.

Sådär ja. En uppdate om hur träningen går och ett tips - kategorin är igång igen!



Kommentarer
Denna kommentar skrev: mamma

BRA att du sprungit! Hur gick det med cykelhjälmen? trodde jag skulle få se bild här??? K P L

2011-07-12 @ 09:35:38

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0