lite mindre deprimerad

Idag har jag varit / är deprimerad. Känner inget behov av att ge er deppiga inlägg och dra ner er också, haha. Så istället ska jag ge er bra tips på saker som man mår lite bättre av. Sånt som jag själv gjort idag.

- Julfika. Koka glögg, ät en lussebulle!

- Rita! Ett av dom bästa sätten, enligt mig, att få ut lite känslor ur kroppen.

- Gör en spellista med låtar som får dig att må bra. Eller låtar som du kan ligga och gråta till och på så sätt må bättre efteråt av. Jag har just gjort en Justin Bieber lista som ska få upp mitt humör lite! När jag är arg brukar jag lyssna på skrillex på riktig hög volym.

- Om du har ett mysigt husdjur så kramas med det. Det första jag gjorde när jag kom hem från skolan idag var att lägga mig på golvet bredvid min hund Märta och gråta ut och mumla lite om allt som känns jobbigt. Hon förstod, hon tröstade och hon var varm, mjuk och gosig. Det hjälper! Annars får du kramas med en kompis, mamma, gosedjur, kudde, morfar eller vem du än vill. Kramar hjälper!



Ta hand om er! Puss och kram


tyckte jag såg lite ledsen ut på bilden, passande till inlägget liksom.. hehe

Kommentarer
Denna kommentar skrev: isak

hej! jodå jag kör på för fullt i livet så det är bra :) julen närmar sig också! hur är det med dig då? planerat något karlskoga snart? förresten så vet jag en annan sak man kan göra om man är deppig... man läser din blogg! klappat o klart! ;)

2011-12-12 @ 23:04:29
URL: http://isaktankar.wordpress.com

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0