jag ska slåss i mina egna kvarter

Var förra veckan i London. Kan väl beskrivas som fest och kunskap. Var en bra resa men mådde piss och det drog väl ner helhetsbilden lite. Men det var nice hur som, jag gillar London. Kanske flyttar dit. Så tänker jag i för sig kring alla städer som är större än Falun, där man kan göra något oavsett tid på dygnet.
 
I helgen har jag varit sjukskriven från jobbet. Mått fortsatt ganska dåligt. Helgen har därför spenderats med plugg och sömn. Ikväll träffade jag dock Felicia. Vi tog en promenad kring våra hoods, hittade en stig vi aldrig sett trots att den ligger där vi så ofta går. Vi följde stigen och tillslut kom vi till en fantastisk liten yta med fallna träd, stillhet och lugn, precis vid vattnet. Vi har nu döpt stället och gjort det till vårat. Att för att under en timmes tid få vara exalterad, prata om hur fint vi ska göra med ljuslyktor och hängmattor, kramas, ta en cigg, och känna sig allmänt 14årig kändes skönt. På hemvägen gick luften lite lättare att andas. Lättare än på länge. 
 
Imorgon börjar en ny vecka och jag har tusen saker att göra. Längtar dock. Ska utmana mig själv och göra så mycket jag bara kan, hoppas på att inte falla ihop längs vägen bara. Om jag inte styr upp saker och ting kommer jag inte kunna åka på studentresa. På med ninjadräkten och boxningshandskarna, nu jävlar blir det slagsmål mot vardagen.
 
 
Ha en fin vecka, så hörs vi så småning om.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0