superlative

 

Idag ska jag skriva ett svenska tal under rubriken normer och värderingar. Det finns tusen olika ämnen som passar in och jag har så mycket tankar kring sådant. Dock ingen aning om vad jag ska skriva om. Well well nu kör vi.

 

I övrigt är det måndag idag och när jag tänker tillbaka så hade jag en riktigt schysst vecka förra veckan.
I onsdags firade vi Fanny med ett glas vin, som sedan blev ett till, som sedan slutade med utgång och dans till två. I fredags spelade jag "den försvunna diamanten" med mina föräldrar, och åt hemmagjord pizza. Det var också fint! Lördag så jobbade jag några timmar sedan drog jag på ROW open och kikade på tävlingarna samt skejtade lite själv. Träffade bra människor jag inte träffar så ofta, vilka jag sedan spenderade kvällen och natten med. Söndag var som en söndag är - jobb och serietittande.

 

Skriva uppsats, inte blogginlägg. Just det. Hörs!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0