uppdatering

 
har haft det ohälsosamt bra senaste dagarna. drog till vår älskade huvudstad i fredags. köpte en sista minuten och tänkte att jag får se hur länge jag blir kvar. jag har träffat kusiner en dag, bodde i lördags på hotell, söndags hos en vän och i måndags bestämde jag mig för att åka till uppsala. 
lördagen bestod av en jävla massa shopping och mat. träffade min farbrors exfru som jag inte sett på tre år, vi skrek, kramades och smed planer. herregud, jag älskar den kvinnan. på kvällen åt jag middag med samuel, drack för
mycket vin och festade sedan till 5-6. ace och white room gjorde kvällen.
resan fortsatte, kaffe cigaretter och vänner. Uppsala levererade. 
 
hur som helst är det fucked up att vara hemma i misären som är min hemstad igen. jobbar för fullt på att fixa utomlandsjobb i sommar. flytt direkt efter studenten, det som håller mig uppe just nu. förresten så ska jag tatuera mig så fort jag har pengar igen. denna lilla tripp gick på lite för många lax. 
 
fred ut kompisar
 
(bloggar från mobilen, ser knappt vad jag skriver. ha överseende!)
 

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0