samt lite bilder

Hej era sjuka människor! Varför är ni fortfarande inne på min blogg?
Kul att se.... sÖtisAr. :-)))

Vad jag gjort på senaste tiden?

Jobbat
Åkt till Sälen
Firat valborg
fEstAt
Varit i skolan
Lyssnat på musik
Druckit vin
Haft väldigt kul


Plugga och träna kan jag tyvärr knappt skriva med på listan.. Måste skärpa mig. Livsstilen har varit bättre. Men ärligt, livet är bra kul just nu.

Tror inte jag kommer bli en bloggare igen, eller vi får väl se. Ville mest säga hej. Puss på er!


mot sälen


nya favvomelliset - bananpannkaka


en sötis


en glad tjej och en glad hund tidigare idag.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0