fUck iT

Chacha followers!

Som jag varnade om blev det dålig uppis, och även värre än så - ingen uppdatering alls! Förens nu. Men i morgon får jag tillbaka min dator, förhoppningsvis, och då blir det bloggande må ni tro!

Då har detta lov gått. Hoppas ni haft det bra. Det har jag, hunnit med tusen gånger mer än vad man hinner med en vanlig skolvecka. Jag har sålt hamburgare, njutit av solen och i torsdags till lördags var jag i Stockholm.

- Åkte tåg
- Shoppade, gjorde av med pengarna som skulle räcka hela resan under första dagen. Nice
- Drack kaffe
- Åt gott!
- Fikade gott!
- Drack gott!
- Torsdagkväll drack jag, pinglorna och Oskar öl på söder. Dä va fint dä.
- Fredag taggade vi Avicii. Samt var på avicii. Stod med armen i vädret och gungade i takt till musiken i fyra timmar. *wÖöÖ aviciiii wööÖö seek bromance wöÖö*
- Fredagkväll gjorde jag Felicia och Oskar egen pizza och drack vin i Oskars nya, fina lägga på söder. Sedan gick vi ut och jag spenderade kvällen med gamla p&l kompisar vi stötte på.


Ikväll har jag ätit gino (topp tre goda saker), kollat på big brother och kramats. Nice! Det har blivit en söndagstradition! aWiii

Nu ska jag väl göra mig klar för en god natts sömn...... För i morgon är det bAcK tO hEll som gäller.
Har lust att ta varenda skolbok som finns i det där stökiga skåpet, knöla ihop dem, slänga de i en hög, spotta på dom och sedan tända eld. Stå på avstånd och betrakta den stigande röken. Rakad skalle och koring i näsan. "Systemet ska fan inte få tag i mig......" ska jag väsa och tända en cigg. Med hasande steg ska jag sedan vända om och gå mot solnedgången.

*hasar iväg* hejdå

Kommentarer
Denna kommentar skrev: sofia

hahahaha du är så jävla rolig!

2012-03-08 @ 10:39:43
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0