hund bräda jag

Senaste blogginlägget: Snart tre veckor sedan. Kommer nog inte vara bloggtjej på ett bra tag till, men vem vet, kanske kommer tillbaka. Så mysigt att se att det fortfarande är folk som kikar in och det gör mig ju lite motiverad sååå att säga.

Hoppas ni har en bra sommar. Det har jag, trots regn och jobb. På torsdag åker jag kanske till Stockholm och Elias, jag hoppas det. Vi ska dricka vin och äta rysk banan tårta (?) mmmm.

P&L var väl kul, som vanligt. Dock kunde jag inte njuta mycket av festivalen förens sista natten. Och då njöt jag, verkligen, med bästa Sofia. Vid sju på morgonen stod vi fortfarande och dansade, sjöng och skålade i soluppgången, helt magiskt! Och längre än så, tror jag tog sista glaset vin i en solstol tio på morgonen på söndagen... äckliga jag.

Övrigt: Skejtar och ritar, lyssnar på musik och är ute. Mycket rådis dessa dagar. Det är fint!

hoppas allt är bra med er som läser puss puss på er! Och förresten, ni kan följa min twitter istället för att följa min ouppdaterade blogg; @klararasimus


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0