snyggtips

Lyssnar på hög musik och känner mig snygg och cool. Typ lite fransk eller så? Borde ha en cigg i mungipan och bryta på franska. Väsa meeerdeee med min röst som är hesare än vanligt på grund av många cigaretter och en flaska röd vin. Bara en liten tanke sådär.



Underbar känsla att känna sig snygg. Ett sorts välbefinnande liksom, eller hur? Att kunna känna sig läcker även då håret sitter i en konstig knut mitt på huvudet och sminket har hamnat under ögonen. (Syftar på mitt nuvarande tillstånd.)

Att känna sig snygg handlar såklart om självförtroende, men här är mina bästa tips för att ge snyggförtroendet en knuff i rätt riktning. *MeeeEEeen Klaaa sluta kNuFfaaas!!* >:-O *OkeEeejråååÅh* -.-'

- Snygga underkläder. Om jag har svarta underkläder i spets känner jag mig supersnygg oavsett vad jag har på mig över haha! Sånt som inte synns gör i alla fall i mitt fall skillnad för snyggkänslan.

- Läppsyl! Mina läppar är inne i en riktigt ökentorr period by the moment. Så att smeta in dom i genomskinligt läppsyl, vilket bara hjälper kortsiktigt dock, får mig att känna mig mycket finare. Kan ju till och med le utan att läpparna börjar blöda!! Wiho, hångeeeeel!

- Borsta tänderna/tuggummi. Att smaka mjölk i munnen sänker på något sätt snyggkänslan oavsett hur tillfixad eller inte man än är.. Eller hur?!

- Snyggmusik! Musik med sexiga texter (dAmn sO sEXy biTch, damN you so sExy bItCh) , massor av bas eller bara något grymt. Åh vad det funkar för mig!

- Nyrakade lena ben. Lena babyben gör mycket för snyggkänslan alltså. Att faktiskt ta sig tid och få bort vinterpälsen... Vilken känsla efteråt! *mAN känNEr siG nAKen*




Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0