nytt år

Roligaste kvällen på länge hade jag igår!
Supergod middag - morotsoppa till förrätt, lax till varmrätt och cheesecake till efterrätt. Och god dricka och gott sällskap på det.
Middagen och förfesten var lätt det roligaste på hela kvällen. Massor av dans, skratt och sjuka händelser tillsammans med världens bästa bästisar. Kunde inte varit bättre på något sätt!
Sedan en sjuk bussresa, snabb vända på en fest, stan och sen en rolig fest hos Olle. Så såg det ut. Höll ihop hela kvällen med tjejerna och alla var så himla snygga. Åh så smarriga!!

Massor av pussar, kramar och skratt bjöd kvällen på, precis som det ska vara när man firar in ett nytt år. Och nu är det alltså 2012. Jag tycker livet blir roligare för varje år och det här året har höga förväntningar på sig. Fyller 18, ska tågluffa, tomorrowland och en massa roligt står hittills på listan. Wiho
Nu får ni lite bilder som jag har tagit av Felicia och Jenny, mestadels Jenny. http://jennylinnea.devote.se/

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0