hittills idag har jag

Druckit kaffe. Visst var bilden fin? Harmonisk med bröstglimt, gammelkofta och tovigt hår, på något sätt.

Oj stor bild. Men jag har pantat enorma mängder burkar. 41 riksdaler rikare. Stora pengar för fattig tjej.

Jag tycker jag var fin här. Trots underbettet som fick mig att påminna smått om kronprinsessan.

För en stund sen slog det mig att ett hål till i ena örat skulle vara snyggt. Funderade inte länge, plötsligt hade jag kört en nål genom öronsnibben. Förstår inte varför man går till en studio om det är vanliga hål man ska ta? Två av mina nu fyra öronpiercingar har jag gjort själv.



Och titta! Resultatet! Fint va? Ville ha sådär, en bit upp. Om jag känner för det sen kan man ju bara ta ett hål i mellan också. Fint!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Jonna & Ida

svar: Ja men eller hur! hänger finemang ovanför sängen

2012-01-23 @ 16:16:03
URL: http://theview.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0