Ett erkännande typ

Vad händer ikväll då?


Fått en VIP inbjudan till en fest som verkar ganska kul faktiskt... David Guetta ska tydligen DJa, blir spännande att se! Ska ha en ny klänning som Dior skickade hem till mig för att jag skulle visa upp den... Superkul! :'-)


Nej inte riktigt. Jag erkänner:
Jag gjorde som man gjorde då man var tretton och hade tupperat hår:
Jag ringde upp en kille som har fest.
"Heeeej! Det är Klara... Jag vet inte om du vet vem jag är men du har lagt till mig på facebook!" Kvittrade jag med min sötis-röst. Och fullträff, eftersom han sa "Klara...  Ja jag la till dig för att bjuda dig till min fest ikväll!". Jag: "Aaah jag har inte svarat förens nu... Men så jag är bjuden? Jag känner ganska många som ska dit och jaaa... Vore ju roligt att komma." (fortfarande med glada sötis-rösten) Han: "Ja men absolut, du är välkommen!"


Vad moget av mig!!! Och vad populär jag är som bjuder in mig själv!
Men ja, nu drar vi i alla fall.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0