lamkött äter hamburgekött. mmmh.

Blev inget inlägg igår. Ajaj. Kommer nu istället.


Har haft ett perfekt lov. Verkligen jätteroligt! Söndag till fredag spenderade jag i vackra Barcelona med mamma och mormor. Åt gott, drack kaffe, gick på både Picasso museet och Miró museet, shoppade och var en dag på stranden. Helt underbart!

Fredag och lördag hade jag två grymma utekvällar. Söndags åt jag hamburgare med Sofia och tränade. Ni hör ju, helt perfekt.

Jävlar vilket tråkigt inlägg detta blev. Och knappt har jag några bilder att bjuda på eftersom iphonen är stulen. Well well. Här är från Sofias twitter. Brännt näsan har jag gjort också.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0