maaaskiiineeeen

Hej vänner, det är jag, världens sämsta bloggare :-)))))

Bloggen är bortprioriterad men jag tror ni överlever. Just nu är livet så roligt och samtidigt körigt. Känns som om jag hela tiden har saker att göra. Jag är i skolan, jobbar och är ute. Och så dör jag av trötthet i mellan åt. Men om en vecka åker jag till Barcelona. Avslappning, gå på muséer, shoppa och äta. Det ska bli otroligt skönt! Åh.

Lyssnar även på maskinen hela tiden. Helt fantastiskt. Snälla peace & love, fixa maskinen så lovar jag att köpa biljett samma dag. Nya albumet är sjukt bra. Var så rädd att bli besviken så jag knappt ville lyssna igenom det först. Men jag tog mod till mig, tog klivet ut i musikens värld, blundade och njöt. :') *LivSnJutAreE*


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0