granny goes street, några år tillbaka

2008: Tuperat hår och ljusa läppar, sen hade man stilen inne! Minns inte vilka som spelade, man brydde väl sig inte. Var bara nere för att man skulle, det var cooolt.

<p>klara, emma, felicia och fanny. (Nora tog kortet) ;D</p>

<p>haha, fanny vart var du d&aring;? ;)</p>

2009: Äckligt regnigt, osäker fjortis, dåliga artiser, urspårat. Nej, dåligt år.






2010: Såg hoffmaestro, suveräna som vanligt. Bra väder, trevlig förfest, har för mig festen sen var kul.. Hade en dålig hårdag dock. Och dåliga platser på hoffmaestro.








Får väl se hur det blir i år........... Inte direkt taggad men får se, kan ändras! Ska bli trevligt med middag hos Jenny innan och lite fest i alla fall. Och gryyymt att se rebecca och fiona!! I övrigt; fulla mindreåriga, bråk, vet-du-vem-som-gjorde-vad-med-vem, osv. Haha fan vad negativ jag låter, nu ska jag tänka om och lyssna på R&F!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

Gosh jag kände mig gammal som gatan förra året. Men iår shitpommes!!!! blev alldeles nervös. rebecca&fiona är som alltid gryma men hjälp vill knappt veta hur många unga stackare som råkade illa ut den kvällen!

2011-09-07 @ 14:59:36
URL: http://fashionbyi.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0