ang. bikinin



sanna
om gladare dagar:

Är den bikinin från style by tyra? Hur är storlekarna där? stora elelr små? :)

Svar: Nej, denna kommer inte från stylebytyra, men den ser dock exakt likadan ut. Min syster köpte denna åt mig i thailand, så skulle gissa på att tyra också köper sina där och sen säljer för överpriser i Sverige, haha...
Skulle dock kunna kolla vad storleken på min bikini är, i fall det är så att det är samma modell? Fixar det senare!

Twisted svart/rosa bikini set i gruppen Badmode hos Style by Tyra AB (BK5r)

Ett fett minus till sylebytyra för deras anoretiska modeller också.
Klicka på bilden för att komma till hemsidan.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Emma

Det är tyra som modellar flera av bikinisarna!

2011-10-02 @ 17:35:13

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0