god morgon söndag

Vaknade bak-och-fram, diagonalt i sängen. (Skönt med en stor säng.) Sminket ännu på och jeansen lika så. Precis lika snurrig som när jag gick och la mig, haha niiiceee, god morgon söndag!

Igår efter att ha pratat med Felicia Green blev jag så sugen på att blogga igen, så nu slänger jag upp ett inlägg. Härligt. Men är annars egentligen ganska o-blogg-sugen så får se hur länge det håller.

Igår hade jag en väldigt rolig kväll med Matilda och Jenny, och ja, väldigt många andra också då.
Vi var på fest och dansade oss svettiga och lyckliga i flera timmar, så härligt att få dansa på en fest istället för att bara sitta i soffan... och lira fifa 12 och dricka öl. Men så ja, en bra kväll igår. Och mitt i allt dansande och skrattande så hade jag en jättedjup konversation med en kille om Gud. Om att hitta sin tro, om att det finns något större och om meningen med livet. Fint va? Där, på trappen utanför en fest, bland rökarna, satt jag och han och pratade om livet. Älskar sånna snack, sådana snack man får ut något av liksom.

Well well. Fick just ett sms av Jenny som ska ut och övningsköra, "men vafan, jag har ju promille i blodet eller vad man säger, värsta rattfylleristen!! Cool man är!" - ja Jenny supercool, all respekt till dig baby.



Matilda slängde upp denna coola bild på mig i sitt legendariska album "presens" igår. Jag själv tyckte jag var snygg, lite cool, lite katt sådär, men tyvärr gillade ju ingen.... Fan!!! Mitt självförtroende som är uppbyggt av hur många like's jag får sjönk just till botten.

Nu ska jag gå upp, äta, ut och ta en pw, baka, åka till jenny, mysa, prata med alla tjejer, åka hem, kanske se film, sova, osv. Så vi hörs, kanske, senare eller en annan dag. HEJDÅ

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Jonna & Ida

så jävla skön Klara!

2011-10-30 @ 17:07:41
URL: http://theview.devote.se
Denna kommentar skrev: Robin

Äh bry dig inte om "likes"! Alla (inklusive du hoppas jag) vet att du är snyggaste tjejen i stan ändå :)

2011-10-30 @ 21:56:33

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0