vardagslyx i soffan

Skön dag med endast två lektioner, sådana bra måndagar har jag!

Hängde med Matilda en sidådär fyrtio minuter efter skolan, åkte hem sen och gick ut med Märta innan jag gjorde det jag är bäst på; somnade i soffan framför How I Met Your Mother / Vänner.

Hur skönt är det inte?!

Känslan av att inte ha något som hänger över en, ett prov dagen därpå eller en träning som börjar om en timme. Att kunna lägga sig skönt, slå på TVn och vänta på att somna. På något sätt är det verkligen njutbar vardagslyx! Man brukar säga att lite mörkchoklad till plugget, ansiktsmask och långdusch eller en mysig fika är vardagslyx, men för mig är soffasovande minst lika bra! *övErviKtig tjEj med urtvÄttade mJuKisbyXor oCh chiPspåSe i hAnden*


gammal goding.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0