punktar upp min helg.

Borde dra mig i kragen och sköta bloggen. Eller hur är det man säger? Dra mig, rycka mig, eller ta mig i kragen?? Hur som helst. Eftersom jag bloggat dåligt så får ni en sammanfattning av helgen!

Helgen bestod av..

- Fredagen gick ut på att tagga klassfest hos Ivan
- Drog dit tidigt vid halv sju och förfestade med Johanna samt grabbarna.
- En rolig kväll! Åh i like min klass!!

- Lördag.. Självförsvar i fyra timmar.
- Lärde mig hur man petar ur ögonen på folk och fick armarna blåslagna av gamla brottaren Jenny Åman.
- Kände mig nere och trött fram mot kvällen. Men Matilda kom och muntrade upp mig!
- Bakade, såg film. Shrek 3 - HETT TIPS, sjukt bra faktiskt!!
- Efter 00 bytte vi från myskläderna och drog på fest.
- Chillade p, snackade med vänner och åkte hem ganska tidigt.
- Sov underbart gott förutom att jag blev störd av sms samt telefonsamtal fram till fyra. Jobbigt att vara känd?

Söndag, sov till halv ett.
- Middag med två andra familjer samt lill-Matildis at my place
- Dubbla träningar som vanligt, so nice.


ahhaa, intressant text om min helg. Fyller på med lite bilder från fredagen!


visar upp oss från våra bästa sidor

*haffar två legender/hunkar*

snygga b-rudar gör vad dom gör som bäst *shake it shake it*

gör våra bästa poser

jonis fuckar ur litegran crazy

johanna säger *k0mzi k0MzI klaa*

johannas bild *gäng*

Kommentarer
Denna kommentar skrev: jenk

Tack för kommentaren babe! Jag gillar dina inlägg också, väldigt underhållande hihi. Pössss

2011-11-22 @ 10:38:33
URL: http://jennylinnea.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0