jag tänker på livet samt avicii

Klockan är 23.07 och jag ligger i sängen. Måste vara något jäkla rekord?

I alla fall. Sängen. Tänker på livet vilket inte direkt är bra tankar när man ska sova. Blir inte trött, blir förvirrad. Och lite ledsen. Och lite orolig. Sedan lite glad. Och sedan sjukt uppspelt när tankarna råkar snudda vid kommande Avicii-konserten. Jag är som Fabian säger, en övertaggad brud.

Kom förresten på några saker inför Avicii.

1. Om man tänker puffa cigg är det level som gäller. FATTA ATT STÅ MED EN LEVEL I HANDEN MEDAN AVICII SPELAR LEVELS?!?!

2. Undrar om man borde strunta i lösögonfransar med tanke på hur mycket man ska hoppa, slänga med håret, blinka flirtigt och dansa? Hur länge kommer dom egentligen sitta?

3. Ska man röka dessa level ska man göra det i mörkret med en bra vän. En level i darkness med en bro, bromance. Sen ska man vara jättefull och ba "call it what u wannit wannit i'm a fuckin alkoholic"


hehe

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0