I stockholm... sa att jag inte skulle blogga... gör det ändå

Min stockholmskompis Oscar ska på Avicii ikväll.

Jag blir lite gråtfärdig av avundsjuka, sitter själv i hotellobbyn och klamrar mig fast vid tangentbordet.
Då andra kommer i närheten och ger mig den där blicken som säger "hallå är du klar snart, finns faktiskt fler som är i behov av internet" då stirrar jag ännu intensivare på datorskärmen. Om någon säger något ska jag stirra oförstående och göra tecken med händerna... mohaha. Synd att det inte finns webbcam så jag kan ge exempel.


I brist på annat att göra tänkte jag ge er en lista.. På olika saker! *SPänNanDe vA?*

favorit.....

händelse idag:
Såg Angelica Blick! Hon köpte sushi på samma restaurang som jag var på.
citat: "No body put's baby in a corner" *arg blick* Hehe nej skämta ba'
dag: Fredag såklart, klackarna i taket, riva hela haket, dancing on my own, FEEEZT. Osv.
ord: fnizz. Med Z liksom, utdraget i och z:a : fniiiizzzz. Prova, skönt att säga.
dricka: måste nog säga något mysigt vitt vin med lite torr men samtidigt fruktig smak.. En grön oliv eller två till det kanske *pussljud*. Och annars skulle jag nog ge ett så roligt svar som vatten!
allmän sak: när Jenny sätter handen för munnen, kisar med ögonen och säger "FNIZZ!" i precis rätt tillfälle, åh LOVE IT!

Hade tänkt fortsätta i evigheternas eviga tid med denna lista men nu ska jag kila. Fortsättning kanske följer. Hejdååå

Kommentarer
Denna kommentar skrev: carrooooo

hej kla!! skönt att ha gamla blogg klaa tillbaka!! njuteerr hihihi hoppas hon är här för att stanna!! puzzz

2011-11-04 @ 00:43:00

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0