hela livet var ett disco

Jag har dubbelringar under ögonen, risigt hår och hes röst.
Men ja, det har varit en riktigt bra helg!


I fredags fest med den äldre generationen, 93, hos mig och i lördags fest med den yngre generationen, 95, ute på landet. Riktigt roligt både fredag och lördag. Har så kul när jag är med mina vänner hihihihi.

Vilken dålig kommentar, "Har så kul när jag är med mina vänner", alla har väl kul när dom är med sina vänner? Det är väl det som är meningen? Okej well well, jag har väl lite extra kul, lite roligare än alla andra, när jag är med mina vänner helt enkelt. Mina kompisar är dom bästa HIHI.

Just nu sitter jag här och missar dansen, favoritpasset till och med, på grund av bristande kommunikation med mina målsmän. Trodde dom sa att dom skulle köra som vanligt när dom egentligen sa att dom skulle åka och köpa en soffa. Det var ju tråkigt. Nice med en ny soffa dock?
Istället hällde jag upp ett glas med flingor och mjölk. Ersätter träningen med mat. WÖÖ *Spårar ur*


Här får ni en sammanfattning av min helg.

- I fredags skulle jag på dejt. Ställdes in. Hade en liten fest istället.
- Lärde mig ett nytt danssteg, så kallat "Running man"
- Råkade få ett armband där det står "I <3 Videogames". Fick även två öl?
- I lördags var jag i över fem timmar på lugnet.
- Johanna dansade disco och var ruskigt (?) bra!!
- Middag med brudar hos Cajsa, gott med mat, bra sällskap
- Drog på så kallad "fest" hos några gamla, coola killar.
- Drog vidare på fest hos några unga ännu coolare killar. Och tjejer.
- Avslutade kvällen med lussebullar i Matildas säng, iförd leopardsärk.

Idag har jag köpt två saker. En present till mig själv och en till min far.

Hejdå!





MATILDAs bilder


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0