den där klara

Jag lyckas ofta göra bort mig. Skämma ut mig. Snacka för mycket.

Gud, så jag kan vara arg på mig själv över det vissa dagar!
Vera sa en bra sak till mig idag; att skämmas gör det inte bättre. Dom orden slog mig verkligen! För det är så sant, har man gjort bort sig totalt blir det inte bättre för att man går runt och skäms.

Istället tänker jag att jag kanskekanske någon gång lär av alla dessa tonårsmisstag jag ständigt gör.
Det är en svag tröst.


Tack och lov för mina bästisar som känner mig, vet att jag gör bort mig men också vet att jag inte bara är en sån. Och att dom faktiskt älskar mig trots allt!! Otroligt. Tack, amen.



P.S Inlägget jag skrev i morse har fått mycket... frågor. Jag är inte kär. Inte! Jag ville skriva av mig och det hela såg väldigt mycket mer ut än det var. Så att ni vet. D.S

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0