tre till från visningen

Jonna är det duktiga fotografen!



Kommentarer
Denna kommentar skrev: sanna

åh tack gull-unge! du kan få låna den nån gång :) Vi måste ses snart förresten!

puss

2011-05-17 @ 15:54:05
URL: http://sannaericson.blogg.se/
Denna kommentar skrev: yours truly

WOW supermodel Klara Rasimus <3 work it baby yes biatch i love you!



okej... jag laddar upp inför springpride nästa vecka. men glass säger du, ja jag åt världens godaste mjukglass häromdan. då kom det också en kille med gitarr och började sjunga "fyfan va god den glassen såg ut!" helt wack! men gott vare... jo jag mår bra, åker till gotland på dunderfest imorgon så jag klagar inte :) hur är det själv klara? har ju inte snackat med dig på länge men jag läser ju bloggen ;)

2011-05-18 @ 23:58:23
URL: http://isaktankar.wordpress.com
Denna kommentar skrev: Anonym

springpride? spring blir ju vår på engelska, och det är ju vår nu.. ;) så det är en liten pridefestival. jag är ju inte bög eller så men det ska bli kul att få träffa lite roligt folk :)

Gotland va kalas! precis lagom mycket av allt. om du inte har varit där så tycker jag att du ska åka dit :)

härligt att höra att du mår bra, det va ju typ 1½ år sen jag träffade dig, haha enda gången. känns som att vi har setts fler gånger^^ men du kommer väl till jenny i sommar kanske?

2011-05-24 @ 23:43:08
URL: http://isaktankar.wordpress.com

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0