min plan b

Shit alltså. Det här är inte bra. Känner hur jag börjar ge upp skolan. Har saker att göra men orkar inte bry mig tillräckligt mycket för att ta tag i det. Skolan skiter sig alltså. Dags att sattsa på plan B.
-
-
-
´
´

Att bli känd.
´
Men i vad?
Singer/songwriter? heh....
Dokusåpa? Ganska bra, men fortfarande för ung för att få söka.
Skådis? Var på audition för typ två veckor sen.. Det gick inge bra. Fan!
Konstnär? För svårt, för dålig, slutade rita för några år sen.
Fjortisbloggare? Har försökt i typ tre år men attans också, inte är jag känd!
Nej får se hur jag löser detta alltså. *fUndErAR*
*tänker så det knakar*
-
Äsch vad sjutton. Inga idéer. Vet ni vad?
Jag tar tag i plugget istället!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0