min dag LIKSOM

HEJ ALLA FINA.
Idag torsdag alltså. Min favoritdag av veckodagarna, aktiviteter hela dagen och därför jag inte hunnit blogga.
Som om ni bryr er........ ;'< *TycK sYnD oM miG, bEHöVEr BekRefTElSe*
Dagen har ovanligt nog tillbringats i skolan. Och när den var slut åkte jag hem till min kompis Philip, drack te och åt kakor och snackade en massa. Så himla fin kille den där Phille!  Sedan var det balett, middag hos mormor och morfar, jazz. Det var min dag det! Nu ska jag försöka plugga lite. Eller antagligen kommer jag inte göra det, men som mina föräldrar lärt mig är det ju tanken som räknas.
Ha en bra kväll, hejdåååå
251142-7-1305494986749_large
typ jag och philip?

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0