i dvala / bilder från dansuppvisning

Legat hemma i någon sorts dvala hela dagen. Sovit fler timmar detta dygn än vad jag i vanliga fall gör på två. Har alltså inte varit i skolan idag. Vet inte vad det är med mig, om jag är sjuk eller bara trött. Känner mig mer än trött, liksom slut i hela kroppen, seg i huvudet - nästan yr i mellan åt. Konstigt. Får se om jag ska till skolan i morgon eller om det blir en till dag hemma.
´
Har varit ute en stund i alla fall, hjälpte till att fixa inför tjejruset på onsdag. Fick en startplats som tack för hjälpen. Kul! Hann även med att övningsköra med mamma. Läskigt, spännande och adrenalin - precis vad jag behövde skulle man kunna säga. Men nu är jag trött igen. Ska blogga lite, plugga och sedan blir det nog en tidig kväll.
Ni får lite bilder från dansuppvisningen!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0