centrerad text

Skön dag, skönt liv. För snart är det sommarlov.
Det är verkligen det som får mig, och antagligen de flesta av er också, att fortsätta köra på.
Sommar! P&L, fester, resor, kompisar. Jag längtar så jag får rysningar!
Och i helgen ska jag se Danny på rix fm, kommer bli suveränt!
Även mycket dåliga saker just nu i tillvaron men inget som har direktkontakt med mig. Men fortfarande så otroligt tråkigt. Ni som inte har det lika "skön dag, skönt liv" som jag just nu, jag tänker på er och önskar er glädje och  lycka. Ofta ljusnar det efter ett tag.


jag och mamma. grattis på morsdag i efterskott världens bästa mor.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0