bättre och bättre

Just det, haven't told you. Min morbror ringde och erbjöd mig sommarjobb idag! Torsdag, fredag, lördag i två eller tre veckor kommer jag att jobba på Galleri Se. Vad roligt, verkligen helt perfekt! Träffa människor, titta på konst, ta lite foton och få betalt för det. Som jag sa, perfekt.
Hade ju inte tänkt jobba så mycket i sommar, bara på fotbollsskolan. Men när man blir erbjuden ett roligt jobb tackar man självklart ja! Så jobben som nu står på schemat är två veckors fotbollsskola, fem dagars barnpassning i Sveriges underbaraste stad - Göteborg och nu även några veckor på galleriet. Tre jobb, allihopa roliga.
Den här sommaren blir bara bättre och bättre, och den har inte ens börjat.



Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0