Vad har jag nu gett mig in på?

Nu ska ni få höra vad jag har gett mig in på.

Idag var jag med min kära kompis Anna och vi pratade på om allt möjligt. Hon berättade att hon tänker söka till idol och innan jag visste ordet av hörde jag mig själv säga "Jag hänger på!!!". Så nu, nu ska jag söka till idol alltså. Och ärligt talat, det ska bli superroligt! Gud så taggad jag är!!
-
För er läsare som inte känner mig så bra borde jag berätta det att jag kan INTE sjunga. En gång när jag sjöng för mig själv sade Matilda "Men du, det låter inte heeelt förjävligt alltså!", och den kommentaren är i princip den finaste jag fått för min stämma. Och nu ska jag alltså söka till idol.
-
Men en sak som jag säger dagligen är det att Man lever bara en gång. Läs vad det står på min header "Jag vill veta att jag haft så kul jag kunnat, tagit de chanser jag fått" ...osv. Och det är ungefär så jag resonerar. Så nu jävlar, idol 2011 - Här kommer jag!
¨

Kommentarer
Denna kommentar skrev: idaandersen

hahhahah, perfekt! askul!

2011-03-30 @ 19:44:11

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0