svar på frågor och en motfråga

anonym om Johanna och Klara:
"Klassiker"?

hahhahah....skräpfilm tycker jag....men tjejer gillar sådant.

Har du sett The English Patient också?

Svar: Nej jag har inte sett den.


anonym
om piercing:
Snyggt....men som tidigare nämnt...du passar i rosa.
Kommer du att byta smycke?

Svar: Såsmåning om kommer jag att byta smycke men eftersom att det är bra att ha läkesmycket i så länge som möjligt kommer jag att använda detta i alla en bit in på sommaren. Det är ju väldigt fint!

Och nu - en motfråga till dig. Vem är du, varifrån kommer du? Du verkar utan tvekan vara min mest aktiva läsare, roligt såklart, men jag blir nyfiken! Skulle vara kul om du berättade :-)



Kommentarer
Denna kommentar skrev: anonym

Bild på mig.



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2d/John_hawkwood.jpg



Jag dog 1394 men du har inget emot äldre killar?



hahahhaaaahahahahahhahahhahahahhahahahahhahahha

2011-03-01 @ 12:41:38
Denna kommentar skrev: Feli

Ush

2011-03-02 @ 08:19:37
URL: http://lundfelicia.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0