sömn

Hej!
Innan förra inlägget har det inte varit någon uppdatering sedan någon gång mitt på dagen. För när jag kom hem gick jag och lade mig i soffan och såg på min favoritserie Hannah Montana. Och efter ett tag somnade. Helt sjukt vad skönt jag sov! Om typ 25 minuter ska jag åka på dans som slutar vid tjugo i tio. Så vi hörs ikväll!
fin bild på mig, Sofia och mina bröst som tittar upp och säger heeeeeej.
Tog bilden eftersom jag blundade på den. Blunda = sova, vilket det här inlägget handlade om.
Gosh, jag är fyndig.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: sofia

så jävla fräsch bild!!!!!

ah fast..

2011-03-07 @ 22:27:08
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/
Denna kommentar skrev: anonym

"tittar upp och säger heeeeeej."



Nej, det har jag inte märkt....eller, jo, förresten det har jag.....det var nog därför jag föreslog detta inlägg tidigare.



http://klarara.blogg.se/2011/march/utkast-mars-3-2011.html#comment

2011-03-08 @ 12:37:27

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0