smycken

Idag var jag hemma hos Greta, min mormors syster, efter skolan. Jag fikade och kollade igenom hennes smyckesskrin i jakt på lite skatter. Och det hittade jag! Se bara bilderna ovan. Hon hade sagt till mormor att jag fick komma och kolla om det fanns något jag ville ha eftersom hon ändå inte använder det, och det ville jag såklart! Älskar att titta på gamla smycken, trender kommer och går och vissa saker har legat i smyckesskrinen de senaste trettio åren men nu är det modernt igen. Korset och någon utan dom jätte fina drömfångarna ska jag göra örhängen av. Den andra drömfångaren ska jag göra ett halsband av. Kommer bli riktigt snyggt!

Ja åh så roligt, tack så jätte mycket Greta!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0