Grattis Matilda 17 år!

Matilda. Idag är det du som fyller år och att jag glömde det i skolan har i mitt hjärta satt spår. Så jag hoppas att med denna dikt/låt ska du mottaga mitt förlåt. Du är tjejen som är bra på det mesta; dansa, klä dig, plugga, festa. Ta nu åt dig när jag smickrar; Du har vackert hår och i dina ögon glittrar. Du är vacker, en riktig modell men viktigaste av allt - du är ödmjuk och snäll. Förövrigt ville jag bara säga såhär, min fina vän, jag tycker om dig som du är. Ta inte åt dig av vad andra säger för du är perfekt samt bättre än de flesta tjejer.
´
Några avslutande ord för att låta lite cool: Be smart, stay in school. Och för guds skull, börja aldrig braja och tänk efter först innan du bjuder på papaya.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0