måste bara få berätta det

Igårkväll var jag ute och sprang.
Nu ska jag på utforskning i garderoben för att se vad det blir för kläder i morgon. Födelsedagsfest hos Phille som snart fyller 17. Ska bli superroligt! Dresscoden för tjejer är svart, så något ska jag väl kunna hitta?
På lördag ska jag till Matilda på födelsedagsfirande med brudarna. Hos henne är dresscoden Sommar. Problemet är dock att mamma blir sur över att jag är borta fredag och lördag så pass ofta, men vad ska man göra när man är så populär alltså? Suck...
sådär går det om någon kaxar med mig. *cOoL ocH PoPuLäR b-RuD har talat*

Kommentarer
Denna kommentar skrev: anonym

Party hard....



http://26.media.tumblr.com/tumblr_lbrdlxkLJK1qzhqzlo1_500.jpg

2011-04-01 @ 08:57:17
Denna kommentar skrev: FELI

jag ger dig blåöga......

2011-04-01 @ 17:39:40
URL: http://lundfelicia.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0