Här sitter jag och ler


Här sitter jag ute i solen och ler mot er. Härligt! Sitter på framsidan och njuter utav det underbara vädret, nu är verkligen våren påväg och åh så bra jag mår.
-
Natten har tillbringats ute på landet som vi kallar det, i Vika, hos Johanna. Vi hade en jätte mysig kväll igår. Först umgicks vi nästan hela dagen och sen sov jag där. På kvällen spelade vi poker med hennes bror Daniel och Tobias och hans bror som jag inte kommer ihåg vad han heter. Efter pokern tröst åt (i mitt fall) och firade (i Johannas fall) vi med kladdkakssmet. En massa prat, mys och lite filmtittande - en riktig tjejkväll blev det.
-
Nu ska jag snart träffa min andra favorit-johanna. Inte träffat henne på hela lovet, saknar verkligen tjejen. Så det kommer bli bra det.
-
Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0