den perfekta

-
Jag har verkligen gått och blivit förälskad i denna klänning från Nelly.com.
Den är så otroligt fin! Verkligen den perfekta långklänningen enligt mig. Men frågan är om den är lite för fin? Hur ofta kommer jag kunna använda den egentligen? Den kostar 700 kronor, och jag har ju tänkt hålla min plånbok på diet så jag vet inte. Men fortfarande, när jag nu är så kär.. Varför inte slå till? Kommer nog vänta ett tag till och fundera, lär ju ändå inte kunna använda den förens om några månader.
-
Har ni några åsikter, vad tycker ni om den?

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

Snygg!!

2011-03-25 @ 18:58:35
Denna kommentar skrev: krii

Snygg som fan men inte värd 700?

2011-03-27 @ 12:58:13

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0