Behöver er hjälp.

Klackar eller inte klackar? Det är frågan. Kan verkligen inte bestämma mig om jag ska ha det
eller ej på festen ikväll.

Fördelar: Definitivt snyggast till övriga outfiten. Jag får snyggare ben.
Nackdelar: Jag blir basketspelarlång. Alltså, jag blir mellan 185-187. Det är långt.

Annars vet jag inte vad jag ska ha heller? Om jag ska skynda ner till stan för att köpa ett par basic svarta ballerinas. Det är ju inte direkt snyggt men inte heller fult eftersom det kommer smälta in i outfiten.
Hjälp mig! Ska jag vara längst på festen men dock medben och skor som höjer outfiten eller ska jag ha något annat? Help meee. Det lutar nog mot ballerinas. Men åh vad jobbigt att åka till stan, kom ju just hem...

Kommentarer
Denna kommentar skrev: idaandersen

åh, det är samma för mig! jag är 170, så du är nog längre, men jag vill inte vara längre en alla, fast de som har klackar och är långa, är skitsnygga i det, jag är bara lite feg, och liten, hahah. Så snyggast med klackar, fast man är ju alltid snyggast i det man är självsäker i, så ta det du känner dig mest säker i. ;)

2011-03-11 @ 14:06:59
Denna kommentar skrev: anonym

Du har ju snygga ben så jag tror du kommer undan med höga klackar.



http://klarara.blogg.se/images/2010/pl-001_97043835.jpg

2011-03-11 @ 16:19:02

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0