sjuk dator

Vet inte vad som hänt men min dator verkar ha pajat. Eller så är den förhoppningsvis bara nere i en tillfällig svacka. Sitter just nu vid mammas dator alltså. Vår gamla är ju inget att tala om, så får hoppas att min dator funkar snart igen annars lär det bli ännu sämre med blogging eftersom att mamma har hemligstämplat sitt lösenord för mig. Så ni vet.

Idag har jag fått två försenade födelsedagspresenter av syrran - en vit halvtransparent skjorta och en supersnygg långklänning. Tack kära syster! Verkligen två jättebra presenter.

Förövrigt längtar jag tills på fredag. Weeey.


ååh älskar dessa bilder, sann lycka med mina bästisar

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0