en fin bild på mig och mina fans

Har haft en så himla bra dag, ledsen att den om 45 minuter är slut... Varför fyller man år så sällan? Har hur som helst fått väldigt bra presenter, kanske visar jag några senare. Lite släkt har firat mig, så himla fina dom är. Och mamma och Ottilia hade lagat supergod mat, vilka husmödrar alltså! Blir så lycklig över att ha så fin familj och släkt som jag har... Det är verkligen något att vara lycklig över!

I morgon börjar allvaret - sommarjobb. Ledare på fotbollsskolan ihop med Fanny, ska faktiskt bli riktigt roligt! Ska gå och lägga mig i tid ikväll så jag är pigg i morgon... Eller vänta uppe på pappa som kommer hem inatt kanske? Jaja.
Kommer vara en dålig uppdaterare i morgon eftersom jag ska jobba, men ni får ha det så bra.
en fin bild på mig och mina fans! åh kärlek

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0