varför gör jag detta? jaja

Hur Lång är du? 1,75 skulle jag tro det är.
Ögonfärg? Grönt eeee sköönt

Är du singel? Ja. Singel och sökande, bara att höra av sig *BLINK BLINK* ;*
Dina första tankar när du vaknar? Tänker inte så mycket, kollar mobilen.
Vilken var den senaste filmen du såg? Trassel, rekomenderas!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Multi, regnbågsfärgade med glittriga kanter. Nej har jag inte, men det hade varit coolt. Svarta. Tråååkigt
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle sätta undan det mesta men köpa en resväska haha! 
Vem är snyggasst? Danny Saucedo, sveriges stolthet!
Vem vet mest om dig? Det måste varaaa typ Felicia.. Fanny..Krii Osv
Vad vill du ha just nu? En bränna! Och ett telefonsamtal. En stor bra egen resväska. Bättre väder!
Vilken är världens bästa artist just nu? Efter P&L kan man ju bara säga Deadmau5!
Rädd för? Att bli sårad, mörker och hemlig sak. *fNiZz*
Din första riktiga kärlek? Ajdå den var svår
Sjunger du? Japp, högt och mycket. Men bra? .....
Vad har du för skostorlek? Varierar mellan 39 - 40 serru
Kan du vissla? Om ni frågar mig - JA! Om ni frågar Fabian - NEJ!
Vill du gifta dig? Ja absolut!
Skor du hade på dig idag? Svarta kilklackar, faaaabulous.
Vad sover du i? Nattlinne eller underkläder
Snygg färg?
Rosa, vit, svart (det stog färg, inte färger. jaja)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Eftersom vi bor i Falun - JA!
Sov du ensam inatt? Nej. (Nu blir ni nyfikna vaaa?) Okejrå det var bredvid Jenny jag sov.
Drömmer du mardrömmar? Inatt drömde jag att Jenny hade konstiga silikonbröst?
Favoritklädsel? Trivs bäst uppklädd, höga klackar och bra smink! När man känner sig fiiiin
Favorit godis? Naturgodis och choklad, melongodisar. Och violaskar när man går på bio!!
Vad gör du om 5 år? Jag studerar.
Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Bild och naturkunskap, biologi.
Gillar du att flyga? Ja och nej. Gillar det och gillar att man får mat i små söta förpackningar. Men hatar det för att det är så sjukt dåligt för miljön.
Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Illeagal sprithandel till mindreåriga kanske? *c0ol* 
Vilken var din bästa ålder? 15, när man var en liten fjortis... good times.
Berätta om någonting du ångrar: När jag blev full på klassfesten haha. 
Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu?
Vara i Köpenhamn med alla mina kompisar, inte bara dom som det är planerat med utan hela gänget.
Saknar du någon just nu? Ja det gör jag
Något som du alltid kommer komma ihåg? När Felicia skulle hjälpa erik gömma sig under min säng. Okej haha fan vad rAnd0m men det var så kul. och jag pratade om det igår med andrew. Glömmer aldrig heller somliga händelser i Göteborg med mina vänner förra året. hiihih det var också kult.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0