planeras för en trevlig kväll

Det planeras för en trevlig kväll. Klackar och sminket ska på, vi tjejer ska träffas för lite firande hemma hos Caroline. Balkonghäng, drinkblandning och skratt. Detta blir en bra kväll med mina älsklingar. Men det var ju det där med kläderna. Uppklätt eller nedklätt, klänning eller shorts, långt eller kort. Jag känner för röda läppar i alla fall. Och det är det enda jag har klart för mig just nu. Känner för att sy något, ska kolla bland tygerna vad som finns. Annars blir det väl nån klänning.



Kommentarer
Denna kommentar skrev: anna

Åh, ditt leende smittar verkligen av sig!

2011-08-01 @ 22:14:50
URL: http://madeinjapan.nu

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0