en riktigt nice fjortisbild i spegel och allt.

tjejerna ska på fest, poolparty till och med. Men jag själv måste stanna hemma och packa klart. Jag ska ut på en liten resa från och med i morgon. Först till göteborg där jag antagligen stannar tills fredag och sedan åker jag förmodligen till Stockholm. Själv alltså. Jag, resa, själv, byta tåg, byta stad. Får se hur det går! Ska bli roligt att hänga lite storstäderna! hihi.
I morgon jobbar jag på Galleri Se innan jag ska till tåget. Kom och hälsa på mig på slaggatan och kolla på konst vet jag!
vilken fjortis jag kan vara ibland.
Onaturligt mycket brunpuder - CHECK!
Onaturligt svarta ögon - CHECK!
Magtisha - CHECK!
Fotot taget i spegel - CHECK!
Matta läppar - CHECK!
Jag får verkligen mina ryck. Ibland försöker jag på fashionstilen all in med långklänning, kängor, feta retrobrillor u name it och ibland vill jag ha magtröja, lager av brunpuder och lösögonfransar. Har väl inte riktigt hittat min stil kan man säga. Just nu är jag mer inne på wannabe-fashion tror jag. Aja, det är ju roligt att blanda, klä sig som man känner för istället för att bara låsa sig till en stil!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0