En fin sång tillägnad Anna och Matilda

Nu ska jag skriva en vacker sång
Den handlar om Matilda och Anna som sitter på min balkong
Matilda spelar hiphop musik och tänker på sitt ex Rick
Anna pratar om Angelica Blick
Jag själv sitter här och dagdrömmer om grabbar
med rufsigt hår och starka labbar

Ikväll har vi inga planer för har inga liv
och inte heller några könssjukdommar som herpes eller hiv
vilket i för sig är ganska bra
speciellt eftersom Anna jämt brukar ligga och dra

Ref: Matilda och Annaaaaa
Kan ni inte över natten stannaaa?
Måste ni åka hem till stan
kan vi inte ha the sims djurliv lan?
Matilda och Annaaaaa, äänna och krii
ni två fina tjejer det är ni

Melissa Horn grina på scen
Anna tyckte det var fint, vi andra tycker hon var klen
Men visst visst bara anna är glad ska vi inte klaga
Matilda och jag ska nu våra brusta hjärtan laga
Nu är det slut på del 1 av denna sång
resten kommer en gång

Ref: Matilda och Annaaaaa
Kan ni inte över natten stannaaa?
Måste ni åka hem till stan
kan vi inte ha the sims djurliv lan?
Matilda och Annaaaaa, äänna och krii
ni två fina tjejer det är ni
Hejdååå

Kommentarer
Denna kommentar skrev: IDA

grymt

2011-07-18 @ 23:16:27
URL: http://idaandersens.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0