två bilder och text






Inatt sov Felicia här hos mig. Kvällen tillbringades i tvsoffan med goda mackor, många koppar te och julkakor. Vi såg två filmer. Jätte mysigt, verkligen!
I dag åkte vi till Friskis och Svettis
för lite hårdträning. Jag som aldrig gymmat förut och har väldigt dåligt med muskler var riktigt kass på det där.. Men kom igång efter ett tag. Och kul hade vi också!

Kvällen blir en lugn hemma kväll igen för i morgon ska jag åka slalom hela dagen med kära Jenny.
Läs hennes blogg! http://jennylinnea.devote.se/

Hejdå fina ni.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: mamma

hur har du haft det i backen? kan du ringa hem? puss kram love ma

2011-01-03 @ 18:38:42

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0